söndag 24 maj 2026

Göteborgsvarvet 2026

 

Amanda sitter och laddar upp inför starten. Det har börjat duggregna lite och regnponchon är på.


Elias och Markus kopplar av i tältstolarna i väntan på att göra sig redo att gå in i startfållan 


Christer är redo att ge sig ut på det 7:e Göteborgsvarvet. Det senaste var för 10 år sedan.


Hela gänget innan starten. Från vänster Markus, Martin, Pär, Maja, Amanda och Elias Christer sitter längst fram i stolen. Är vi redo? Ja, nu kör vi!


De flesta har kommit i mål - nu väntar vi bara på Amanda som är på ingång. Christer gick i mål på tiden 2 timmar och 9 minuter. Det är värt att  fira med lite bubbel 


Hela ligan och alla med varsin medalj. Kul att alla lyckades ta sig igenom varvet och vilken härlig avslutning med sol, goa skratt, en skön lyckokänsla infinner sig med lite öl och bubbel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar