Idag har vi flyttat Kjerstin från Ljungbergsgatan till en bostadsrättslägenhet på Nissastrand. Vi var många som hjälpte till med flytten så det gick smidigt. Här sitter vi på våning fem. En stor balkong med sol eftermiddag-kväll och med utsikt över Nissan.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar